Dagens

Dagens humör: Inte det bästa..
Dagens mående: Förkyld
Dagens borde: Städa.
Dagens frisyr: Just nu - flätor men dom ska ur inom snar framtid ;)
Dagens smink: Mascara & solpuder
Dagens klädsel: Jeans och arbetst-shirt
Dagens planer: Jobba
Dagens längtan: att klockan ska bli 20.00 så jag får komma hem igen
Dagens fundering: jobb, jobb, jobb
Dagens mat: ingenting än så länge.
Dagens onyttiga: Rökning - igen
Dagens bästa: Finns inget bra med den här dagen
Dagens sämsta: Att jag ska jobba och att jag är förkyld
Dagens ord: Har inte hunnit säga så mycket ännu och inte hört något heller
Dagens omgivning: bara syster
Dagens vill ha: Ledigt!!!
Dagens måste: Städa, tvätta & duscha..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback