Designar för fullt :)

Försöker göra om designen, inte för att det går så där jättebra, men försöker i alla fall :) Kommer alltid på andra saker att göra när jag ska städa . Men har i alla fall börjat så ska bara dammsuga nu i stort sett, sedan bär det av till Tierp där jag ska köpa blommor till mamma (alltså jag ska inte köpa för att ge till mamma, utan ska köpa två rosor som hon bad mig att köpa, med hennes pengar alltså!!)..

Kommer fortsätta med designen när jag känner att jag har tid (eller tid behöver jag egentligen inte, för det har jag inte nu heller!) ork coh lust att fortsätta. För varje gång jag börjar bli nöjd och ska förhandsvisa och sedan fortsätta redigera så måste jag börja om från början, vet inte om det är den här datan som är konstig och inte fattar hur den ska göra eller om det är
www.blogg.se som är konstigt. Men så småningom så kommer det ju bli bättre. Bara det att jag aldrig hittar någon bakgrund som jag vill ha och blir nöjd med.. :(

Skulle jämföra hur många steg jag tar när jag är hemma mot när jag jobbar. Och vid den här tiden när jag har jobbat så brukar jag ligga på ungefär 5000-6000 steg och nu ligger jag strax under 1500 steg, haha tur att man är aktiv när man är hemma i alla fall. Tur att jag blev väckt i morse av att mobilen ringde, för annars hade jag varit tvungen att stressa genom hela den här dagen - och det hade ju blivit jobbigt.

Men men, nu ska jag ta mig i kragen och börja dammsuga så jag blir färdig någongång - skulle ju vara skönt :)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback