Duktig som bara den

Idag har jag och Axa varit duktiga och varit ute och gått. Någon som sa att det var runt en mil men jag vet inte riktigt, var inte så jobbigt fast man vet ju inte kanske är så långt . Kände mig duktig i alla fall :) Ska försöka ut och gå lite mera nu igen, är ju såå skönt. Bara det att det är så himla jobbigt att komma iväg, men bara man är iväg så är det hur skönt som helst !!

Söndag och helgen är slut igen, börjar jobba igen i morgon och jobbar tre (!) dagar framåt . jobbigt jobbigt, men blir ju i alla fall lite mera pengar än normalt :) Nästa vecka jobbar jag måndag, tisdag, onsdag och torsdag så då blir det mer ändå.

Skulle egentligen ha jobbat torsdag den här veckan med, men har lovat syrran att jag ska hjälpa henne göra tårta och grejer för att hon fyller år, så lär väl hålla det man lovar..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback