Ensam...

Borde sova nu känns det som men det går inte, helt slut i kroppen och huvudet men inte ett dugg trött - nått fel är det!! Ska väl köra samma som vanligt, vatten och film i sängen - skönt !!

Sista dagen för den här veckan i morgon i alla fall (att jobba!) sen får jag se om det blir fyra dagar nästa vecka också, hoppas på det men samtidigt inte. Orkar inte egentligen, men kanske mår bättre nästa vecka. Men samtidigt så behöver jag pengarna.. (verkar som om jag har blivit helt besatt av pengar, men det blir lätt så när man gör av med mer än vad man har :))

Har slut med pengar på mobilen också, Axa tog dom sista när jag till slut fick tag på henne. Men det gör inte så mycket han ju prata en liten stund i alla fall (prick fem minuter för att vara exakt!).. Men det har vi varken tid, ork eller råd med att göra något åt just nu i alla fall. Men hinner väl ångra mig om alla mina planer och ideér som jag har fått för mig ..

Känns som att jag suttit hemma helt för mig själv hur länge som helst, men orkar ingenting när jag jobbar. Plus att det gör väl inte saken bättre att jag mår som jag gör. Men vill träffa folk. Sa det till Mamma att jag har tröttnat och vill träffa lite folk och så får man till svar "det gör du ju hela dagarna". Ja, men inte dom jag vill välja själv vilka jag ska träffa!! Men i morgon är sista dagen i alla fall och då får jag hoppas på att inte Mamma har bilen så att jag kan åka och hälsa på någon för jag VILL!!  Får hoppas på att jag orkar bara..

Nu vill jag bli frisk igen och pigg och glad. Kan ju inte skylla på vädret längre i alla fall för det är ju kanon. Inte just nu men dagtid i alla fall..

Äsch nu blir det sängen för min del!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback