Fredag - oplanerad

Första fredagen på hur länge som helst som jag INTE planerat att festa på - ganska fantastiskt. Fast det kommer säkert bli så ändå :) Fast då får det ändå bestämmas snart eftersom att jag måste till systemet först då i så fall.

Men men ska i alla fall dammsuga "halva" huset först och städa lite i mitt rum sen ska jag till Tierp och sätta in pengar på banken och handla till Mamma. Men får se hur det blir med det eftersom att Mamma har bilen som vanligt och bara var tvungen att åka och hälsa på Farmor och Farfar (kunde inte ens fråga om jag ville följa med - inte för att jag ville men ändå)..

Igår skulle jag ju inte ha jobbat även fast jag gjorde det, men fick ju i alla fall betalt för att jag var där och jobbade som aldrig förr på min lediga dag :) haha. Hade missförståt (stavas?) varandra dagen innan då de sagt att jag skulle vara ledig, men det spelar ingen roll. Får se om jag ska jobba Lördag också - men kommer antagligen tacka nej om dem ringer för jag mår pissdåligt när jag har jobbat, allergi eller nånting skulle inte förvåna mig.

Har sagt det tidigare men får väl säga det igen - har INGA pengar på mobilen så kan varken ringa eller skicka/svara på meddelanden.

Men nu ska jag ut en snabbis innan jag börjar städandet..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback