Fredagkväll

Sitter hemma än så länge - nyduschad. Planerna leder hem till Mandy dit Evelina och Axa även kommer. Ska sitta där och smådricka lite är vad jag vet. Antagligen så far vi vidare någon annan stans senare ikväll. Men inna vi åker så ska jag försöka fixa åt mig några öl eller cider av mamma eller pappa, har typ tre deceliter (deciliter - vet inte hur det stavas) vin "Black tower" tror jag det till och med var. Det var det som blev över sedan förra helgen då jag och Axa drack vin och greja.

Nu är i alla fall Farmor här och äter kålpudding med resten av min familj - alltså alla utom jag för jag äter inte sånt trams... Fick mina benvärmare idag typ fyra centimeter långa - vaa. Känner mig så elak, tänkte inte ens på det. Men klagade som fan när jag fick dom (men vaa, värsta korta och bla bla bla) men får väl vara nöjd. Men hon lyssnade inte på vad jag sa från början och hade hon gjort det så hade det gått riktigt bra och jag hade blivit väldigt väldigt nöjd :) Men nu blev det som sagt inte så. Så sa till på skarpen att det andra paret skulle vara mycket längre. Får se om dom kommer över 10 centimeter. haha känner mig så dum.

Nu är det i alla fall dax att torka håret och börja fixa ordning mig innan kvällen börjar . Och kanske tid att ta ett till glas vin :)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback