Gårdagen!!!

Vaknade precis trött som fan, kom hem vid halv fyra (fast sista timmen satt jag bara och väntade på mamma!). Hade ganska kul igår till en början i alla fall sen förstördes stämningen lite men det gick över det med. Ronja blev för full för att klara av sig själv, Evelina satt och väntade på att någon som hade dricka skulle komma och "rädda" henne och alla andra var bara allmänt glada skulle jag tro, förutom Fredrik som jag såg låg ihopknuten med sladdar på soffan och sov :)

Idag ska jag nog inte göra något i alla fall, kolla på melodifestivalen och äta pistagenötter eller nått sånt skoj :) haha Har blivit beroende ut av dem (pistagenötterna!) och det är inte bra...

Men nu ska jag försöka vakna till liv och gå ner och va dryg :)

(Uppdaterar med lite bilder från gårdagen senare)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback