Händelserika Måndag

Dagen har varit ganska händelserik mot vad mina lediga dagar brukar vara. Har varit hos/med Mandy i stort sett hela dagen. Skrattat som fan då Micke gav oss ett x antal gamla skolkataloger att snoka igenom. Fan vad folk har förändrats, men så himla roligt att se tillbaka på dem när de var små (ca. 10 år tillbaka om inte mera!) och jämföra med idag :) skojskoj..

Kom i alla fall hem alldeles nyss (20 minuter sen!) och har ätit lite yoghurt eftersom att middagen som bjöds var äcklig, äcklig, äcklig. Fast det får man ta när Farmor försöker sig på sånt där. Verkar som att hon tror att vi fortfarande lever på 30-talet, men det får man väl kanske ta när det är gamla personer. Men Farmor är bra i alla fall!! En av få gånger jag hört henne säga "fulA" ord idag i alla fall - lite roligt för ovanligheten skull :)

Nu börjar reprisen av Andra avenyn, eftersom att jag missade det förra gången det gick  men men ....

Hörs . god natt

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback