jobb, jobb, jobb!!

Har precis kommit hem från jobbet, eftersom att min Mamma är så seg och tvingade med mig runt för att hon image161skulle lämna papper och skit till några personer. Så nu sitter jag här i alla fall, helt slut. Var så lycklig halva dagen över att det var näst sista dagen att jobba den här veckan (hade ju bara torsdagen kvar att stå ut med!) så säger han: kan du jobba fredag och lördag mellan 15 eller 16 och 20.00??

Kom på bästa undanflykten (skulle haft ett annat ord där men kom inte på vad det va!) för att slippa fredagen i alla fall men Lördagen lyckades jag inte med. Så nu sitter jag bara och hoppas på att hans fru ska inse att hon inte vill bjuda hem folk utan vill sitta hemma för sig själv och kolla på melodifestivalen eller någonting. Men det kommer säkert inte hända, som vanligt med min underbara tur..

Samtidigt sitter jag och försöker komma på en "plan" för att slippa jobba på Lördagen men kommer inte på en enda anledning som är bra nog att säga så man slipper jobba. Så det får väl bli mitt straff för något dumt som jag har gjort i mitt tidigare liv..

Har i alla fall pratat med Mamma idag och det är inte ofta hon är på min sida men i det här fallet så var det HON som sa att jag kanske inte kunde fortsätta jobba inom det området jag jobbar. Anledningen är att det är något som jag inte tål. Någonting som jag tar i för det är händerna (fingrarna!!) som får ta värsta smällen. Helt förstörd..

Men nu ska jag duscha, resten som jag skulle göra idag det skiter jag i för är trött som fan och mår inget vidare heller..

Kommentarer
Postat av: Katrin

Japp, jag tkr att jag har förbättrat mig mkt.. Men är nog i en sån fas just nu..
Du har ju oxå uppdaterat mer tkr jag.
Men jag förstår inte hur man gör om designen bara
;(


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback