Kebabpizza (?)

Vaknade vid elva (tio över!) av att Axa och Pishile kom och väckte mig. Kollade stundvis på reprisen av "Lets dance" och kollade även på slutet på "ciao Bella". Sen har vi inte gjort så mycket resten av dagen, kollat på tv och ätit mat.

Igår var vi i Ullfors och kollade på melodifestivalen med Tobbe. Ganska roligt det där. Vilka bidrag det finns alltså - "Kebabpizza slivovitza" tror den hette så, men dom sjöng om kebabpizza (?) What!! vad har hänt med världen lixom?!!? Men tyckte det var rätt bidrag som gick vidare i alla fall, Rongedal (eller hur dom stavas) och Sanna Nielsen. Och till Andra chansen gick Ola och Carola & Andreas Johnsson. Fan vad bra att inte Carola gick direkt till finalen - man såg hur förvånad hon blev över att inte just "hon" gick direkt till finalen.

Har inget emot henne så egentligen, men hon tycker för mycket om sig själv och tror att hon är såå mycket bättre än alla andra. Alla andra som gått till Andra chansen har blivit glada hon blev istället förvånad över att hon inte gick direkt till finalen. Deras låt var väl helt okej - men det spelar ingen roll tycker jag!!

Nu ska jag och Mamma ut på en promenix !!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback