Kvällen - underbar :)

Usch inte pigg, längtar efter sängen förstår inte egentligen varför jag sitter här men så blev valet i alla fall. Haft en underbart rolig kväll med alla som jag vill träffa och umgås med plus några till som jag fick träffa vare sig jag ville eller inte. Men det är sånt man får ta när man är ute bland folk!!

Även fast det blev lite tjafs mellan vissa personer och det inte blev precis som jag ville så var det hur roligt som helst, länge sedan jag hade såå himla roligt. 

När vi kom, jag, Katrin, Ronja och Axa var redan Micke, Emil, Mandy och EVelina där så det var ju bra. Men då spelade vi lite kort, och sen körde vi "sanning eller konsekvens" något spel som Evelina hade med sig. Kan ju säga att det var länge sedan jag skrattade så mycket och det var länge sedan jag hörde alla andra skratta så mycket som dom gjorde. Fick välja sanning eller konsekvens. Och Micke valde Konsekvens och så var han tvungen att ringa och säga "Har inte tid med dig just nu, men kan vi höras senare kanske" och fy fan vad vi skrattade :)

Men det var i alla fall massa roligt folk, och mindre roligt folk (!) dessutom. Mendet var Katrin, Camilla, Mandy, Fredrik, Axa, Maria, Erik, Erik, Marcus, Danne, Evelina, Frida,Sandra, Jeanette, Emil, Östling, Ronja Micke och Evelyn och Jag då :) roligt roligt roligt. Kommer bilder när jag vaknat till till liv i morgonbitti. Eller om några timmar :)

Nu ska i alla fall jag och Pishile gå och sova, vet att hon vill :)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback