Lär sig något nytt

Nu har jag suttit här och nött i någon timme fast har inte lyckats lära mig mer än ungefär fyra saker om designen. Men fick bästa hjälpen på den här sidan (designadinblogg.blogg.se) (funkade inte med att länka just nu) och av Mandy (mantinic.blogg.se, som sagt funkade inte att länka just nu) som hjälpte mig med att fixa klockan. Tur att det finns hjälp att få :)
44890-159
Har lyckats fått till det med en ikon bredvid rukrikerna i alla inlägg i alla fall (den som syns nedanför/bredvid) och så har jag lagt in "dagens namnsdag" (som idag var Sivert och Sigvard eller nått) och så hjälpa Mandy mig med att fixa klockan.. Stolt över mig själv :) och så lärde jag mig om massa smått och gott^^

Men ändrar väl lite mer när jag har tid och lust.

Har i alla fall varit in till Tierp idag med Mandy. Var in på banken först och satt in alla mynten på sparkontot. Sedan var det Hemköp och därefter frisören där jag beställde tid för hårförlängning :) gjorde min dag lycklig. Så om två veckor då har jag långt och fint hår igen :) eller det är mindre än två veckor det är bara 11 dagar - håller räkningen :) Men först och främst ska jag dit på fredag och kolla på färger och grejer för att det ska se så bra ut som möjligt.

Nu väntar jag igen, denna gången på att Mandy ska ringa - men jag vette^^ fan när hon skulle göra de. Borde ju vara snart tycker jag..

Men nu ska jag kolla runt bland lite bloggar :)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback