Lista igen^^

Plats? På en stol framför datorn
Tillstånd? trött
I jackfickorna? Nycklar, cigaretter och tändare
Vad åt du senast? Oxfilé, hasselbackspotatis och vitlökssmör
Vem ringde dig senast? Axa
Vem mailade du senast? Något jobb skulle jag tro
Roligast förra veckan? Fredagen måste jag ju ta :)
Roligast denna vecka? Fredagen får vi ta här också då..
Favoritläsk? Trocadero
Favoritmynt? Tior
Favoritjuice? Apelsin med fruktkött (färskpressad)
Bästa grannen?  Jadu finns nog ingen bättre än någon annan. Lättare att säga den sämsta
Sämsta grannen? Och det blev nu - Sören Westerlund
Bästa ingrediensen i en god gryta? créme frâiche, någon med smak
Bästa frisyren? Lockar :)
Vad tycker du om att äta? Fisk är gott (endel sorter) och Kött. fast det beror ju helt på vad jag är sugen på :)
Är du kär i nån du har nämnt i de tidigare frågorna? Nej
Idrottar du? Nej, men kan ju skryta med att jag har gjort - haha .
Vad har du ätit idag? Kyckling och Oxfilé med tillbehör .
Vad har du på dig idag?  Mjukisar och t-shirt
Har du växt något det här året? Nej de tror jag inte. 
Vilket år har varit ditt bästa? Jadu, kommer inte ihåg men 2002 eller 2003 borde det ju ha varit :)
Vad har du ångest inför? Pengar...
Hur långt hår har du? Fööör kort i alla fall.
Är du nöjd med det? Neeeeeej!
Går du i skolan så mycket som du ska? Japp, aldrig .
Vilket är ditt sämsta ämne? Vet inte men kan väl säga idrott till en början blev bättre sen..
Har du en bra klass? Hade den bästa .
Vad ligger på ditt databord just nu? Telefon, kamera, papper, böcker, pennor, skrivare, mammas glasögon och massa skit.
Varför blev du arg senast du var det?För att jag drack för mycket och mådde piss dagen efter.
Hur länge kan du använda samma byxor utan att dom tvättas? 2-3 dagar kanske .
Byter du underkläder varje dag?haha aah!!
Hur luktar du nu? Cigarettrök och vitlök
Vad ska du göra i helgen? Som det känns nu så säger jag sova eller bara ta det lugnt men så blir det antagligen inte.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback