Mätt & belåten

Mätt och belåten, har precis ätit tacos - mums :) Ska snart ner och duka av och greja klart det sista. Men just nu sitter jag och funderar över vad jag ska göra av kvällen. Ska jag sitta hemma och kolla på tv för mig själv (med familjen!) eller ska jag bege mig ut på en upptäcksresa för mig själv eller med någon (?) hmm, svårt val..

Försöker få Mamma att åka till Uppsala (Gränby) i morgon i alla fall, innan jag börjar jobba. Men hon låter inte sådär jätte på. Men hon har ju fått lön så det borde inte finnas något som hindrar henne från att åka till Uppsala och umgås med snälla, rara mig ;) Haha för vem vill inte det??

Gaah, jag får panik (två rader senare!) jag vill inte sitta hemma. Jag vill görs något. Inte något jobbigt, vill bara träffa folk och prata, umgås och titta på tv eller något. Men min familj räknas inte som folk (asg!!) så vill alltså inte vara hemma. Men får hoppas att någon ringer, som dom sagt att dom ska göra .. Annars får väl desperata jag ringa och gnälla till någon :)
image162
Men nu ska jag kolla klart på "Mean girls" som jag började kolla på igår för ungefär "femtielfte" gången.

Hon längst till höger (kommer inte på vad hyon heter) så jävla bäst. Totalt blåst ;)

Aja, nu ska jag planera min dag eller försöka i alla fall medan jag dukar av bordet .


Hej Då!!!

Kommentarer
Postat av: Katrin

Många blogginlägg idag;) trevligt med lite läsning..


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback