Mitt liv, min blogg!!

Blir så less, det är min blogg, jag skriver vad jag vill utan att någon ska behöva klaga. Och det är ingen annan än jag som bestämmer vad och när och hur jag ska skriva. Varför kan folk bara inte förstå det ! Vad är anledningen till att ha en blogg? Inte är det för att sitta och vara "rädd" för vad man skriver så att det inte ska bli massa tjafs.

Stör det er vad jag lägger in för bilder, skriver etc. så sluta kolla och läs då! Det är ändå MITT eget val vad jag gör här - alltså ingen annans...

Kommentarer
Postat av: Mandy

Men lyssna. Jag har inget emot bilderna :O MEN!!! Om vi skulle lägga in nån bild på dig som du skäms över hade du oxå reagerat :O ELLER HUR :O DU HAR GJORT DE FÖRR

2008-02-18 @ 15:13:21
Postat av: Linda

Haha, men det var inte de jag menade. Men säg till om jag ska ta bort nån de är lugnt !!


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback