Mitt liv som inkorg^^

Med hjälp av dina SMS ska du besvara frågorna.
Börja med det som är högst upp på listan o gå sedan neråt!


Sa den första du mötte idag:
Ring

Sa din mamma den dagen du föddes:
Hur mår vi idag då?

Säger din bästa kompis på din begravning:
Jag vill ha aceton din jävla bugg

Den som du gillar säger mest:
Ja. Så gör barnen i Ryssland då dem är hemlösa

Det första du kommer att höra imorgon:
Då får du fan bjuda mig ditt fanskap

Den snyggaste på skolan kommer att komma fram till dig o säga:
Nej. Jag har inga kläder, pengar eller plats i magsäcken

Första intrycket av dig:
Han missade dig.

Ska det stå på nästa tröja du köper:
Snart är glassbilen hos dig :)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback