Planerna

Axa planerar helgen utan mig, även fast jag är den mest inblandade :) Haha fick höra att hon skulle sova här hela helgen. Inte för att jag lider, ska bara bli roligt. Även fast det enda jag visste var att hon skulle sova här och umgås med mig i morgon och kolla på melodifestivalen. Men vem vet planerna kanske hinner ändras :)

Just nu sitter jag bara och hoppas på att Mamma ska komma hem i tid så jag hinner till Tierp innan dem stänger ner allting för kvällen som dem har en förmåga att göra mitt på dagen känns det som.

Verkar inte bli något bra ikväll i alla fall, får väl hitta någon gammal sten som vi får umgås runt. För det verkar vara det enda stället som är ledigt som vi kan vara så pass många som vi är på. Egentligen är vi väl inte såå många men det blir trångt på dem ställena som vi brukar vara på. Men hoppas, hoppas, hoppas på att det löser sig i god tid !! Finns några alternativ kvar som vi ska kolla upp, får se hur det går..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback