rubrik (?)

Syrran har fått avslag på övningskörningstillståndet, tyckte det var lite roligt i och med att jag aldrig hört någon som fått det tidigare och på grund av att hon var såå himla inställd på att få köra bil och skröt om att hon var såå extremt bra och ingen var bättre än henne och bla bla bla. Inte riktigt så men hon är en jävel på att skryta om sig själv (var bara det jag skulle komma fram till).. Men samtidigt så tycker jag lite synd om henne, eftersom att hon kämpat så mycket så får hon avslag för att hon inte betalat (säger dom, men hon har det!!).. Får jag ragga skjuts av någon annan istället :) Inte för att jag behöver men ändå :P

Har i alla varit till frisören, tog ganska precis 5 minuter, snabbt det där. Kom fram till hur långt det skulle vara och att jag skulle ha fyra olika nyanser, bara för att jag hade så mycket färgskiftningar i mitt eget hår. Så helt enkelt så skulle det se bäst ut om jag hade så, enligt henne men jag håller nog med..

Ville åka till Uppsala idag, men det sket sig. Eller ska kanske fråga om någon är på. Ville bara springa en snabbis i affärer och titta om det fanns något roligt. Inte för att jag har sådan ro att kolla runt men kanske hittar något ändå, eller så kollar jag på internet om jag hittar något.. får se hur det blir.

Fredagen är oplanerad, och nu är det inte "för ovanligheten skull" utan nu har det blivit "som vanligt" haha. Men hittar säkert på något skoj.. Eller inte, men ska ju jobba i vilket fall som helst i morgon så aah. Orkar ju inte vara bakis eller nått så dricka ska jag göra i måttliga mängder om jag nu ska göra det...

Aja, hadé!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback