Samma sak som förra Lördagen

Blev ingen film för min del eller satt mig vid TV:n och skulle kolla två minuter på Harry Potter innan jag skulle börja kolla på filmen och så somnade jag - så trött var jag och såå dålig var Harry Potter :) haha

Men hatar att jag somnade för nu kommer jag få problem med att sova inatt fast då kan jag ju kolla på filmen istället. Och nu sitter jag precis som förra Lördagen, uttråkad, för trött för att över huvud taget anstränga mig till att hitta på något att göra och kan inte gå och lägga mig och hoppas på att jag ska somna för att jag ska hämta Mamma och Pappa..

Får även hoppas på att det blir lite bättre väder så jag slipper köra bil i storm och yrsnö .. hatar vinter, is och snö!!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback