Samsung

Lördag igen, Melodifestivalen och några öl ikväll. Kommer antagligen bli lugnt, hoppas på det i alla fall. Är inte så sugen på att festa, bara på att ta några öl. Men hinner säkert ändra min inställning - som vanligt!!

Igår var det också lugnt, var och åt först med syster och kusin sen bar det av till Valbo med Mandy och Micke. Och sen hem igen - var hemma runt 22.30 (skönt!!) så kollade jag på mittendelen av "På smällen/Knocked up" får väl kolla klart på den ikväll om jag hinner, orkar och känner för det!!

Har varit till Ronja idag och checkat^^ in hennes hår - svartsjuk så det ryker om det. Vill också ha långt hår. Men det ska jag fan i mig fixa fast blir nog hos en frisör istället för att göra det hemma, ska bara kolla upp priserna lite först.. Fast först av allt ska jag bli blond igen - trivs bäst i det :)

Har ny mobil (igen!) har bytt med Mandy - så nu är det en ny/annan Samsung

En Sgh F300.

Börjar bli som syrran - fattar inte ett dugg ut av den. Men lär väl sig snart hoppas jag!!

image157

Dags att duscha!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback