Sedan sist.

Konstigaste människan jag känner.. Mandy!! Hon ringer mig och pratar eller hon sitter mest och sjunger. Och så säger ag efter 13 minuter att jag inte har tid för att jag ska städa då blir hon typ skitlycklig och lägger på :) haha rolig hon .

Har i alla fall inte hänt så mycket sen sist jag skrev. Har jobbat, suttit hemma och flängt^^ runt med Mandy, Axa och Ronja!!

Fick även reda på igår att jag fått flera dagar att jobba - lite roligt att få mera pengar, behövs nu det är lixom kris i ekonomin eftersom att mamma tvingar mig att tanka upp mina pengar som jag hade bestämt mig för att spara. Men i alla fall så ska jag jobba sju dagar på två veckor i stället för fyra. Hade även ett annat jobb inplanerat i helgen på tolv timmar men det blev inget av (Så Ronja, eftersom att jag inte kan bevisa det nu så får du ringa och fråga Mamma så att hon kan bevisa att jag inte ljugit för dig).

Ikväll vet jag inte vad som händer, massa missförstånd och irritation som förstört. Men får hoppas på det bästa annars blir det vin och tv-tittande själv för min del. Men antagligen så kommer det hända något i alla fall.

Nee, nu ska jag fortsätta städa..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback