sjuk eller nått

Usch, huvudvärk och mår illa (klagar hela tiden!) funderar på att gå och lägga mig med en flaska kallt vatten och kolla på tv. Orkar knappt hålla ögonen öppna och klockan är halv tio. Brukar gå och lägga mig tidigt men har ändå en tendens att ligga vaken och kolla på film framåt tre, men så kommer det inte bli ikväll verkar det som.  Jobbigt om jag börjar bli sjuk....

Har massor som jag skulle behöva göra som antagligen inte kommer bli av de närmaste dagarna på grund av att jag jobbar. Och då orkar jag inte med något annat än just att jobba. Timmarna innan och efter går åt till att sitta vid datan och tv:n. Ingenting annat!! Men har i alla fall jobbat hälften av den här veckan redan och det är skönt och nästa vecka blir det bara två dagar - skönt!! :)


Funderar även på att färga håret - och har fått för mig den dumma idén att fixa löshår (igen!) men det är nog ingen idé för Mamma kommer bli galen. Fast jag har annat jag måste lägga ut pengar på i första hand - mig och Mandy!! efter det så blir det väl antagligen, lite kläder och sen så blir det hår igen - fast denna gången blir det nog clips (eller hur det stavas?!?) Men färga håret det ska jag beställa tid om snart tror jag :)


Men nu ska jag kolla på sista tjugo minuterna på "I huvudet på Gynning" och sen är det sista avsnittet på Andra avenyn för den här episoden... får vänta enda till Söndag för att nästa ska börja .


Ha det bra - God natt!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte så farligt. bara jag håller mig till min vuxna budget haha.

2008-02-20 @ 13:07:44
Postat av: Linda

Vem?? (som har kommenterat över?)


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback