Söka jobb

Trött så jag håller på att dö känns det som, vänjer man sig aldrig med att vakna tidigt (?) tydligen inte, inte för att jag har gjort det mpnga dagar i rad men ändå!! Ska prova somna lite tidigare någon kväll så kanske det fungerar..

Ska försöka fixa jobb till sommaren också, för jag måste ju ha något så jag får jobba mera än en eller två dagar i veckan. Så att jag får in lite pengar i alla fall.. Men blir jämt så himla arg när jag letar jobb, för det står jämt, jämt, jämt att man måste ha arbetslivserfarenhet (!) och hur fan ska man kunna få det om man aldrig lyckas jobba (?) helt jävla sjukt!!

Äsch nu har inte jag tid!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback