Sommartid

Har väckarklockan inställd på sommartid (ja, fortfarande!) så jag vaknade ut av den klockan 08.30 istället för 09.30. Fast det kom jag ju inte på förän jag hade vaknat, klätt på mig och gått ner.. Men det känns ganska skönt ändå eftersom jag somnade så pass tidigt igår (23.30)..

Idag är det vårväder ute, underbart :) bara det att jag jobbar så jag kommer inte märka någonting av det, bara när jag ska gå dit. Men det ska bara bli skönt, förutom att det är lerigt första delen där jag ska gå...

Och skulle bara tala om för några att det INTE är melodifestivalen på Fredag. Är på Lördag!! Råkade komma in på deras hemsida och då stod det så... så får hitta på något annat, Let's Dance kanske??

Hoppas på fullt att Mamma är ledig i morgon, så jag får åka till Uppsala en snabbis, vill ha lite grejer...

Kommentarer
Postat av: JB

Hej

Var med och svara på dagens fråga

http://vastertorp.blogg.se/1204183796_dagens_sexfrga.html

Tack för din medverkan

2008-02-28 @ 09:32:44
Postat av: Katrin

hittar ju inte hur man ska byta bakgrunden och sånt där ju.. :/


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback