Stomp the yard

Söndag igen och det snöar för fulla muggar^^. Usch tycker inte om snö och är såå sugen på att gå ut och gå men blir nog ingenting av med det i de här vädret. Varför måste det börja snöa när man trodde att det skulle bli vår snart. Men det blev hur mycket snö som helst istället - jobbigt jobbigt.

Har "krusat" håret på syster igen, hon tyckte allvarligt att det var jättesnyggt. Kan ju inte säga att jag är bra på att se vad som är snyggt (eller jag ser väl själv vad jag tycker är snyggt) men hon är extrem, det är inte snyggt.

I morgon ska jag i alla fall ut, ska med Mandy till Tierp och greja lite. Hon ville ha sällskap och då får man väl vara snäll och ställa upp lite lätt :) Har ju ändå ingenting annat för mig - och är ju skänt att få komma ut lite också.

Men nu ska jag kolla klart på "stomp the yard".

(..Den var inte så bra som jag har hört och läst men den var i alla fall värd att se ..)

image101

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback