Tankeförmåga ?

Tankarna står still, ingen fantasi hos någon av oss inblandade i detta. Förslagen kommer men ingenting man kommer så värst långt med. Allting blir bara skit, jag som började bli på, på det här nu. Men blev väl bara skit på grund av att man blev det. Brukar alltid ordna upp sig såhär mitt på dagen men inte idag. Nee, blir så less.

Jag förstår hur folk tänker, alla tänker säkert lika. Men jag blir sur i alla fall. Även fast jag inte har någon rätt till det, men kan itne rå för hur jag tänker - så är det bara!!

Varför, varför, varför - kan inte allt bara ordna upp sig nu (?) tror att man inte känner så mycket folk, men hur många personer vet man inte då som man bara inte har jättebra kontakt med, som man bara inte vågar ringa.

Men det spelar ingen roll ändå om vi inte ringer, min telefon går varm ändå. Ronja skriver meddelande var och varannan minut ;) och blir det uppehåll mer än en minut så ringer det någon och ringer det inte till mobilen så ringer det hem.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback