Tisdag

Känner av att man jobbat i åtta timmar i alla fall, det är typ vardagen för i stort sett mer än halva svenska befolkningen och ja, jag tycker synd om dom. Men man måste jobba om man ska kunna leva. Och just nu känns det som att jag vill de (leva alltså!) även fast mina ben och fötter håller på att ramla av kroppen samtidigt som huvudet känns som att det ska explodera vilken sekund som helst. Men men det är sånt man får ta skulle jag tro..

Har fått utökad arbetstid, istället för att jobba två dagar i veckan (Tisdag och Onsdag!) så ska jag jobba fyra dagar Måndag-Torsdag. Känns bra att dra in lite extrapengar för det sitter ju aldrig fel. Men problemet är att jag INTE VILL jobba där jag jobbar. Vill inte. Men var ska man ta vägen då?? är ju bara skit...

Funderar starkt på att plugga vidare - någon som är på??

Nu längtar jag bara till Torsdag klockan 20.00 för då börjar min lediga tid. Ända till Måndag klockan 12.00 är jag ledig, underbara dagar :)

Men nu ska jag ringa några samtal och hoppas på svar...

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback