Tredje lördagen

Tredje Lördagen jag sitter hemma och tittar på tv och kollar bloggar. Ganska skönt egentligen . Har i alla fall kollat på melodifestivalen och tyckte inte att det var någon låt som var speciellt bra men om jag är tvungen att välja någon så måste det bli Amy Diamond (vet inte hur hon stavar!) med låten "Thank you" (tror den hette så!) och hon gick ju till final tillsammans med Christer Sjögren (!!?).

Nu funderar jag i alla fall starkt på att gå och lägga mig i sängen med en flaska vatten och kolla på tv, har för mig att "grabben i graven bredvid" skulle visas idag - bättre än ingenting. Fast klockan är ju förstås snart 22.30 så den är säkert slut eller närmar sig slutet i alla fall så får väl bli en film eller något för min del.Och har ju för den delen inget att passa idag så jag blir tvungen att hålla mig vaken som jag gjort dom senaste två Lördagarna så nu behöver jag inte tänka på något annat än mig själv, mitt vatten och tv-tittandet :)

Ajja, God natt allihopa!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback