Tur & retur

Trött och ont i huvudet, anledningen är väl för att jag jobbat hela dagen och inte åkte hem direkt efteråt och bara tog det lugnt. Men roligt att träffa Mandy och Axa också det känns som det var år och dar sedan sist även fast det bara är en vecka (eller en halv!).

Helgen (?) vill jag bara ta det lugnt samtidigt som jag vill ut, vet inte hur eller vad jag ska göra, men det blir väl som vanligt att man hänger med strömmen^^ och går ut på fredag. Men har i alla fall bestämt mig för att jag ska (JAG SKA!) sitta hemma på Lördag och kolla på melodifestivalen - har blivit som ett beroende. Även fast jag varenda år blir sur för att fel låt går vidare och fel låt vinner. Blev väl ganska nöjd förra året när "The Ark" vann, även fast jag inte tycker dom skulle vinna just melodifestivalen för trodde inte så starkt på dom utomlands (var dom nu var någonstans).

Har i alla fall lånat två filmer av Axa, inte en aning vad den första handlar om "Tur och retur" och den andra filmen "Så som i himlen" - har en svag aning om att jag har sett den, men minns inte riktigt fast det lär ju märkas när jag börjat titta på den.

I morgon är det i alla fall storstädning som gäller för min del, som vanligt. Känns som att jag inte gör något annat än att jobba, diska, tvätta, städa etc. Ska skaffa mig en hobby :) haha

Äsch, nu ska jag sova - GOD NATT!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback