Varför???

Orkar inte mer vill ha ett jobb så jag kan ställa tillbaka tiden och vakna på morgonen och ha en anledning till att göra det. Har tröttnat som fan på det shit jag har nu, blir bara massa problem hela tiden, eller problemen ligger väl hos mig. Varför ska dom komma på 1 timme innan att de inte klarar sig själva utan att jag behövs den dagen också - så jävla typiskt. Finns inga ursäkter kvar längre(...) orkar inte med det.

Idag är dagen då jag inte kommer göra ett skit är så jävla less, hatar att dem ska göra som dom gör, blir bara massa tankar, ånger och skit när dom håller på... Men jag ska försöka att inte bry mig om det. För det är ändå inte mitt bekymmer att dom ringer i sista minuten.

Istället ska jag hem till Mandy och lämna grejer och sen ska jag må dåligt hela dagen för mig själv, mår fortfarande inget bra....


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback