1-50.. fördröjer tiden


1. Hur gammal är du om fem år? 24 år!!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Tobbe, Axa & Syrran .

3. Hur lång är du? runt 170 cm skulle jag tro

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Känd från TV

5. Vem ringde du senast? Ronja

6. Vem ringde dig senast? Ronja ringde en signal

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Men gaah, hur långt var inte det då. Men förkortat så stod det typ att hon skulle fixa sig och att vi måste hitta på något snart.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Inget av det

10. När såg du senast din pappa? Vid 18.00 ungefär

11. Vilken ögonfärg har du? Gröna

12. När vaknade du i dag? 11.45

13. Vilken är din favoritjulsång? Lyssnar inte på det, bara när Mandy nöter för fullt.

14. Vilken är din favoritplats? Sängen

15. Vilken plats föredrar du minst? eehm inte vet jag, många ställen.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Inte en aning har inte planerat så värst mycket.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Spindlar, mörker och myror :)

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? När jag pratade med Ronja skrattade jag, men kommer inte ihåg varför :S

19. Hur stor är din säng? 120 cm.

20. Har du stationär eller bärbar dator? har ingen, men mamma har en bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? I t-shirt

22. Hur många kuddar har du i sängen? 6-7 stycken

23. Hur många landskap har du bott i? ett..

24. Vilka städer har du bott i? Ingen .

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor. eller det beror väl på, ute vill jag ha skor, inne strumpor och när jag typ duschar, badar, sover etc vill jag vara barfota.

26. Är du social? Olika :)

27. Vilken är din favoritglass? Gammaldags vanilj .

28. Vilken är din favoritefterrätt? cheesecake - gott som fan .

29. Tycker du om kinamat? Bästa :)

30. Tycker du om kaffe? Nej, inte vanligt men är det något special så brukar de vara gott.

31. Vad dricker du till frukost? inget, äter inte frukost men kan dricka vatten.

32. Sover du på någon särskild sida? Nej.

33. Kan du spela poker? Ja, inte så svårt.

34. Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig? Ja, eller känner och känner.

35. Kan du några andra språk än svenska? Nej, inte ens engelska.

36. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.

37. Föredrar du havet eller en bassäng? En bassäng om jag MÅSTE välja för det finns fiskar i havet.

38. Vad spenderar du helst pengar på? Onödigt skit.

39. Äger du dyrbara smycken? Haha nej.

40. Vilket är ditt favoritprogram på teven? Andra avenyn

41. Sover du med gosedjur? Nej!!!

42. Vad har du för ringsignal? "Heaven" just nu.

43. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja i en kartong i garderoben

44. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En lapp från www.112INK.se siffrorna 112 är röda.

45. Kan du byta olja på bilen? Byta vet jag inte, men jag kan fylla på :)

46. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, jag är laglig :)

47. Läser du dagstidningen? Ja nästan varje dag ...

48. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Mix megapol, NRJ eller Rix fm . vet inte .

49. När var du i kyrkan senast? Jadu, var nog när min kusin döpte sig för nått år sedan.

50. Vad var det senaste ordet du gogglade? Jag kommer inte ihåg vad ordet var men det var nått Mamma sa åt mig att goggla .. hmm...


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback