55 000 kronor

Kom hem efter åtta timmars arbete och 40 minuters pratande med Mandy :) Trevligt, känns som det var en evighet sen jag träffade henne sist. Antagligen bara för att vi träffades varje dag i typ två veckor sen började det dö ut mer och mer.

Men i alla fall så kom jag hem - öppnade posten, hade fått ett årsbesked från Swedbank (mitt sparkonto) och Mamma snodde det och läste och blev galen. Trodde inte jag hade gjort av med så mycket pengar som jag tydligen hade. Typ 15 000 kronor på ett år. Låter kanske inte så mycket. Men vad har jag för utgifter? Inte ett skit. haha . Men det är 15 000 kronor från kontot sen har jag även tjänat runt 40 000 kronor, och vart är dom pengarna då? Borta!! Måste ta och skärpa mig nu asså!!

Nej, nu ska jag leta upp syrran - tigga cigg. Sen bär det av till duschen för att duscha bort allt pizzaflott :) haha

Ha det bäst :)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback