Allt & ingenting

Har jobbat hela dán helt slut i benen och fötterna och huvdet med för den delen. Ska vänta till "Fråga Olle" börjar så ska jag gå och lägga mig och kolla på tv och efter det blir det film - "Supersugen" som jag fick hem idag med posten :) skojskoj .

Har varit en snabbis hos Farmor och Farfar efter jag slutade jobba, med mamma och pappa . Så fick jag prova mina benvärmare hon stickar åt mig - dem blir jättefina och röda . Får även ett par bruna när hon är klar med dom röda .

Fick extrapengar idag på jobbet på grund av att jag jobbar i mina privata kläder. Och för att jag råkade ha sönder min tröja jag jobbar i.. Tur att man har snälla arbetsgivare :)

I morgon blir i alla fall sista dagen att jobba den här veckan - skönt :) plus att det blir lite pengar då - men det har jag ju redan gjort av med på telefonen jag impulsköpte :) men den är bra - nöjd som bara den .

Men nu ska jag dra .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback