Ändrade planer

Jag som skulle städa som bara den i morgon, blev till att jobba istället. Men fungerar det också. Bara det att jag verkligen var inställd på att vara ledigt, ta det lugnt och städa. Men men sånt är livet - kan inte ta allting förgivet :)

Har i alla fall varit hos Axa och kollat på "Andra avenyn" blir så jävla irriterad när jag kollar på den serien, men har samtidigt blivit beroende ut av den. Endel karaktärer är ju bara för mycket, hur dom betér sig - ÅÅÅHH!!

Ska alla fall gå och lägga mig och kolla på "The girl next door" för typ tredje gången nu.. Måste köpa några nya filmer, mina är såå nötta . Bara det att man aldrig har tid, ork eller pengar till det :/ Men någon gång i framtiden ska jag skaffa en bunt i alla fall :)

God natt!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback