Axa & jag

Imorgon ska jag vakna tidigt, pappa har mutat mig för att han behöver hjälp och då måste jag vara väken klockan 08.50 senast. Jag som var så lycklig för att jag skulle få min första sovmorgon på två dagar (haha verkligen synd om mig). Men i alla fall sen ska jag göra bokföringen till Mamma - hatar, men måste vara snäll någongång ibland också.

Men i alla fall i morgon kväll så ska jag umgås med Axa - skojskoj. Dricka vin, äta mat (om vi får för oss att vi har råd) och kolla på tv.. mysigt :) Det känns som det var år och dár sen sist vi gjorde något annat än att spela yatzy :) haha.. men det är kul det med ;)

Nu ska jag i alla fall titta klart på "Supersugen" eftersom jag somnade ifrån den igår och sen ska jag sova mina timmar som jag behöver - känns som jag inte sovit på en vecka. Jag måste lixom ha 10-12 timmars sömn varje natt annars är jag skittrött. Och inatt (mellan tisdag och onsdag) sov jag bara 7½ timme (synd om mig)..

Men nu ska jag dra - ha det bra alla :)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback