Bang bang orangutang - nu är det onda borta

Kollade på sämsta filmen som jag sett igår tror jag - "Bang bang orangutang" totalt värdelös . Han kör på sitt eget barn så barnet dör och blir lixom inte ens ledsen. Helt sjuk film.

Nu är det bara nio timmar kvar sen är jag ledig 5-7 dagar - såå skönt . Ska väl inte klaga, men det känns som att det var skit länge sedan jag var ledig.

Men i alla fall, Camilla ringde och väckte mig i morse, eller nästan väckte mig - vid halv elva nånting. Frågade om jag ville följa med på deras studentkryssning, ganska skoj men får se hur det blir . Blev ju tillfrågad att åka till Hede också, och har nog inte råd med allting. Men får se kanske har köpt en lott och blivit miljonär till dess :) inte för att jag tror det, men möjligheterna finns ju :) haha

Nu vaknade syster så nu ska jag ner och dryga mig innan jag ska gå till jobbet .

Uppdatering kommer sen .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback