Bättre än ingenting

Fixade till det där med jobbet i alla fall, så nu har jag bara fem lediga dagar av sju i veckan - känns skönt att veta att man har ltie inkomst i alla fall, och inte bara massa utgifter :) Inte för att jag jobbar mycket (16 timmar i veckan) men det är ju i alla fall bättre än ingenting .

Varit till Tierp idag och köpt garn som jag ska förmedla vidare till Farmor som ska få göra benvärmare till mig :) ska bli trevligt, blir billigare att köpa garn än färdiga sådana .

Har även hjälpt Mandy med sitt "nya hus" så nu är det fins där med, eller massa grejer kvar men det mesta är färdigt och på sin plats i alla fall .

Har fått min OC-box idag - så glad :) (säsong 3) så nu ska jag nöta den hela natten, eller det kan jag inte borde väl vara pigg i morgon när det är första dagen på nya jobbet.. Längtar ....

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback