Britney vs. Kevin

Läste någonstans att Kevin Federline vill göra så att Britney Spears inte ska få träffa barnen överhuvudtaget längre. Men hur jävla fel är inte det egentligen, media har gjort så att det är Britney som är den "onda" utav dom två. Att hon knarkar, dricker och göra massa konstiga saker. Men hur snäll och perfekt är Kevin då? Innan dom två träffades så var hon hur "normal" som helst, och då skrev media bara massa skit om honom och hur dåligt det skulle gå för Britney bara för att hon var gift med honom.

Men hur kan han ha lyckats fått vårdnaden utav barnen? Tycker inte att deras barn ska stå ut med honom heller, han är fan inte ett dugg bättre än Britney. Att folk inte kan inse det. Hur mycket skit har inte han bakom sig då? och ofta han är guds bästa barn just nu då, han har säkert hur mycket skit som helst som han håller på med nu men bara det att det inte är viktigt just nu tycker medierna . För nu lägger dom ner all tid dom har på att hitta skit om Britney.

Jag tycker inte om Britney och vill inte att det ska verka som om jag försvarar henne men jag tycker inte om Kevin heller som ni kanske förstår. Och jag fattar inte hur han kan lyckas få allt som har barnen att göra att gå igenom. Han är fan lika dålig som hon är - när ska dom inse??

Kommentarer
Postat av: Mandy

Nu e jag här ...

Mandy Tina Nicole :J


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback