Dagen efter

Trött som fan har sovit ungefär två timmar i natt, eller i morse var det i och för sig . Men trött är jag .

Var hemma hos Mandy och Henke igår skitkul, fram till 2 ungefär sen dog alla ut, eller Henke och Tobbe gick och la sig i sängen, Axa på hundarnas madrasser och så sov dom. Jag och Mandy därimot gick ut med hundarna i ungefär tre timmar och pratade och skrattade och nyktrade till - skoj skoj .

Ska kolla på film nu, är trött så jag håller på att dö. Hade tänkt duscha men finns nget varmvatten riktigt ännu så får vänta någon timme för att det ska fungera som jag vill att det ska . Blir nog Micke och Molle 2 för min del nu i alla fall.

(Kommer lite bilder inom kort .)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback