Dagens .....

Dagens humör: Glad som bara den, helt utan anledning tror jag.
Dagens mående: Bra fast trött i benen efter arbetet :/
Dagens borde: Städat mitt rum.
Dagens frisyr: Uppsatt så det inte blir massa hår i maten
Dagens smink: NMascara och solpuder
Dagens klädsel: jobbet: svarta jeans & vit t-shirt. hemma: mukisar (med hål i) och en adidas munktröja
Dagens planer: Se klart på sista delen av "Supersugen"
Dagens längtan: Att Pappa ångrar sig så jag får sova hur länge jag vill i morgon
Dagens fundering: Mycket.
Dagens mat: Snitzel med pommes
Dagens onyttiga: Snitzel med pommes :)
Dagens bästa: Att jag blivit utsedd till världens sämsta "pizzakartongsvikare" :) + att jag fått lön :)
Dagens sämsta: eeehm
Dagens ord: inget speciellt tror jag .
Dagens omgivning: Massa folk man inte känner .
Dagens vill ha: Ingenting tror jag ( och det är ovanligt när det gäller mig) men en mazda 6 skulle ju inte sitta helt fel förstås .
Dagens måste: SOVA !!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback