Dålig dag kanske

Kan inte klaga på att jag inte har någonting att göra, för det har jag bara jag vill. Men är inte sugen på att göra något. Skulle helst bara vilja sitta inne och dega hela dagen. Men samtidigt så vill jag ut och hitta på något eftersom att det inte händer så speciellt ofta att man gör något nu för tiden . Och man får väl passa på medan man har tid, när man inte har något jobb . För när man har lyckats skaffa det, så är det itne så säkert att man kan göra vad man vill och när man vill.

Pratade med Mandy och hon och Evelina skulle dricka eller nått fast dom inte hade något att dricka, men det blir väl så att jag följer med dom :) blir nog skoj, för dom två har ju tendensen att liva upp stämningen :) haha

Men nu först så ska jag duscha, fixa mig och försöka hitta kläder som jag känner för att ha på mig . fast det är ett problem och det kommer att ta tid, så här har jag inte tid att sitta kvar och nöta .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback