Hemma igen .

Fick höra att Carola och Andreas Johnsson ska vara med i melodifestivalen också - inte intressant, men ändå.

Har i alla fall kommit hem efter shoppingturen i Uppsala nu, handlade inte så mycket. Två tröjor från Gina Tricot, en tröja till Syrran från H&M som hon ska få när hon fyller år. Och sen köpte jag en film "Ciao Bella", har ju sett alla filmer jag har nu typ 5 gånger och börjar tröttna. Och eftersom att jag kollar på minst en film om dagen så måste det ju inhandlas några nya då och då :)

Men i alla fall så köpte jag även en Björn Axen sånn där volymgrej - kommer inte ihåg vad det heter. Men ni förstår säkert. Måste ju ha lite volym i håret - ser ju helt dött ut och det är inte såå kul.

Idag är det i alla fall min tur att laga mat - ska bli hokifilé (tror det hette så - är någon slags fisk). Och jag har ju blivit kung på att fixa fisk sen jag började jobba på restaurang :) skojskoj.

Men nu ska jag ner, diska och börja med maten . men vi hörs - hoppas jag :)


Kommentarer
Postat av: Katrin

Haha, wolly grejen är skit bra. Fick en sån förra julen men det tog ra lång tid innan jag kunde fixa det bra på mig själv.. men du är ju duktig på sånt så det lär ju gå bra för dig. :)

2008-02-01 @ 09:37:24
Postat av: Linda

Duktig och duktig men man blir väl bättre med tiden :) Ser väl bara hur fina Rasmus och Angelica blev :) haha


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback