I huvudet på Gynning ..

Kollade på "I huvudet på Gynning" i gårkväll. och så jävla sjuk hon är. När hon skulle vara barnvakt åt en åttbarns-familj. Den ena flickan bränner sig och när hon säger att det gör ont svarar Carolina: Tyvärr kommer du att få leva med i resten av ditt liv. fy fan vad jag garva vilken snäll barnvakt. Och gav dom kalla köttbullar och kall falukorv för att göra dom glada.

Trodde jag var sämst med barn, men det finns tydligen dom som är värre :)

Men men....

idag är det i alla fall jobb som väntar.. Börjar klockan tolv och jag vill ha skjuts för att det spöregnar ute och jag tycker synd om mig själv :/ Men Farmor svarar inte så funderar på att ringa Mormor men får se. Har en timme till på mig att fixa skjuts i alla fall.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback