igår - idag - imorgon

Har varit och hälsat på Angelicas moster, morbror och kusin idag . Alltid lika sjuka i den familjen, garvar bara man tittar på dem . haha

Nu har jag precis kommit hem, beställt pizza som jag ska bjuda familjen på. Anledningen till att jag ska bjuda finns inte, men jag var sugen och då blev det så. Fattar inte hur jag kan bli sugen på det när jag jobbar med pizza två dagar i veckan, men så är det i alla fall.

Ikväll händer inte ett skit, ska nog bara kolla på tv och ta det lugnt idag med skulle jag tro - men det lär märkas .

igår somnade jag i alla fall vid 00.00 (tolv noll noll) skönt, hämtade Mamma och Pappa vid halv tolv . så slapp jag sitta vaken och vänta på att jag skulle hämta dom ..

Imorgon är det i alla fall bestämt att jag SKA städa - usch ser ut som fan i mitt rum och speciellt i min garderob :) haha

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback