Ingenting speciellt

Idag har jag varit med Axa och Tobbe i Uppsala, var först på "Öppet hus" på Linnéskolan för att kolla in Axa :) sen bar det av till Max för lite frukost och därefter till Teddys lägenhet, sen Rusta och Ikea . Och jag köpte bara galgar - känner mig så himla duktig som inte köpte massa onödigt krimskrams^^ som jag har en tendens att göra jämt och ständigt :)

Ikväll blir det lugnt för min del, har fortfarande ont i huvudet efter gårdagens vin . Även fast jag inte drack så mycket, men vin får jag ont ändå ut av . Satt hos Axa och Tobbe, spela yatzy, kollade på tv (Lets dance), spelade plump med Tobbes föräldrar och åt Tacos . Riktigt skoj . skönt att bara kunna ta det lugnt också - även fast jag kanske gör det ca 4 dagar i veckan :P haha

Ska skjutsa Mamma och Pappa om 40 minuter nånting sen efter det funderar jag på att hyra film eller något liknande , men märks vad jag gör . Ville hyra med syrran men hon varken vill eller orkar, sitter och deppar, har väl anledning att göra det nu (igen kanske man ska säga). Men ofta det är jobbigt att kolla på film. Och för den delen så hade hon bara träffat honom 7-8 gånger och senast för typ 6 år sedan. Men ska väl inte klandra henne, hon har väl rätt att vara nere som alla andra - allvarliga saker händer ju.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback