Kopiera & svara själv.

En liten sammanfattning av året 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja det gjorde jag säkert, men ingenting jag kommer på just nu.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Haha nej, det gör jag aldrig . vet inte ens varför jag ska ha några för egentligen.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej..

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej eller ja, men vi stod inte varandra jättenära, men hon betydde.

5. Vilka länder besökte du?
Haha räknas Åland :)

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Nja jag vet . den va svår

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Nej!!

8. Vad var din största framgång 2007?
Största framgång - haha att jag fyllde år . inte vet jag!!

9. Största misstaget?
Ganska många är det nog.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nää inget speciellt

11. Bästa köpet?
Den va svår, har inte köpt något som är speciellt

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Bensin och cigaretter

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Absolut!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Ingen vad jag kommer på nu

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Som vanligt tror jag

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts mer med vissa personer.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Umgåtts mindre med vissa peronser ;) haha nää vet inte.

18. Hur tillbringade du julen?
Med familjen och släkten.

19. Blev du kär i år?
Nej eller jo!! ;)

20. Hur många one night stands?
-

21. Favoritprogram på TV?
 Andra Avenyn helt klart

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag vet inte .

23. Bästa boken du läste i år?
"Bakom stängda dörrar"

24. Något du önskade dig och fick?
Kanske

25. Något du önskade dig men inte fick?
Kanske de me då

26. Årets bästa film?
Har sett så många bra filmer i år.

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Inget speciellt antagligen för jag kommer inte ihåg.

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja det finns det väl alltid?

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Som vanligt. Mjukisar :)

30. Vad fick dig att må bra?
Mycket

31. Vem saknade du?
 Några stycken

32. De bästa nya människorna du träffade?
Har inte träffat så många nya människor som jag har kontakt med . Men det finns alltid roliga människor som man träffar på .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback