Körkort :)

Såå tråkig dag, har gjort det mesta som jag hade planerat i alla fall, har tvättat & diskat. Varit till Mormor och Morfar och till kyrkogården och tänt ljus med syster. Men sen då - ingenting. Har kollat på "Boog & Elliot" med pappa - totalt sjuk film. Första filmen som jag kollar på med pappa och han lyckas hålla sig vaken :) satt och skrattade i varsitt hörn av soffan ..

Me har även hjälpt syrran att plugga till körkortet. Och då kom jag på en ganska intressant grej - haha, jag kan ingenting. Fattar inte hur jag lyckades med körkortet. Eller mycket kan jag ju. Men kommer ju inte ihåg nått med bromsträckor, stoppsträckor & reaktionssträckor bl.a. Men får ju träna lite extra nu när hon håller på att kämpa till sig ett. Bra om hon får körkort, för då slipper jag köra hela tiden - då blir det hennes tur att skjutsa mig var jag än vill :)

Missade även seriepremiären av "Gossip girl" igår som jag planerat i tre veckor att jag ska se . Men men sånt som händer får väl försöka kolla upp när reprisen går istället.

Men nu ska jag duscha .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback