Mandy har blivit bestulen

Namn: Linda
Piercingar: Neej!!
Tatueringar: Inte det heller .
Längd: runt 170 cm tror jag
Skostorlek: 39/40 nånting - olika .
Hårfärg: Mörkbrunt för tillfället .

Random...
Är du kär i någon: Ja, om min katt räknas :)
Önskar du att du bodde någon annanstans: Inte just för tillfället, eftersom det inte finns någon inkomst, men hade jag det så aah!!
Tänker du på självmord: Vilken fråga, nej .
Tycker andra att du är attraktiv: Kanske ska fråga "andra" då!!
Dricker du: Ja, det mesta.
Använder du droger: Nej, och om jag gjorde skulle jag verkligen skylta med det här .
Vilket shampoo använder du: Olika, det som jag känner för, för tillfället .
Vilken parfym använder du: Paris Hilton för tillfället .
Vad är du rädd för: Spindlar och malar .
Gillar du att tvätta: Det är väl inte det roligaste .
Gillar du Berg-och-Dalbana: Nej, usch hatar karuseller .

Hur tidigt stiger du upp: För det mesta mellan 10 och 12 .
Gillar du att slåss: Haha, neej inte min grej det där .
Vad ska du göra ikväll: Titta på tv och duscha .
Är du seriös: beror på vad .
Vad är du allergisk mot: Mycket men ingenting jag kommer på/vill tala om här .
Var har du ont: I huvudet och på benet .
Använder du hårspray: Ibland, om jag vill fixa håret .
Kan du stå på händer: Haha nej, och har aldrig kunnat .
Kan du göra volt: Nej ...
Favorit serie: Andra avenyn.
Håkan Hellström eller The Ark: The Ark om jag måste välja .
Salt eller socker: Salt .
Gillar du ketchup: Bara ibland .
Är du glad nu: Nej som vanligt .
Var du glad igår: Ehhm en liten stund .
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Japp .
Vad dansar du till: Musik om jag någongång skulle få för mig att dansa .
Stockholm är: Sveriges huvudstad :) haha
Göteborg är: Underbart - längtar ;)
Kan du sjunga: Nej, haha och försöker inte heller .
Mer värt än guld: Vänner och mina katter :)
Spaghetti eller makaroner: Spagetti, makaroner blir bara klumpigt .
Ett land jag helst vill besöka: Egyptien och Japan .

Senaste...
Film du hyrde: Knocked up / på smällen
Film du köpte: Oc säsong 3 (men har inte fått hem den än).
Låten du lyssnade på: Enrique Iglesias - (den där pingpong)
Låten du hade på hjärnan: Samma - störande .
Låten du laddade ner: Simple plan - shut up
Personen du ringde: Mandy .
Tv program du tittade på: Lilla Jönssonligan (fast det är inte ett program, men kollade på Bridezillas innan)
Personen du tänkte på: Jadu, många som snurrar runt där uppe .

För eller emot...
Långdistansförhållanden: Emot
Utnyttja någon: Emot
Självmord: Emot
Teenage smoking: Spelar ingen roll .
Att använda droger: Emot
Sex före äktenskap: För.
Köra onykter: Emot
Förhållanden: För

Favorit...
Mat: Potatisgratäng (håller kvar det Mandy sa)
Låt just nu: Celine Dion - Alone
Sak att göra: Sova :)
Sport: Fotboll om jag måste välja .
Dryck: Vatten och Öl
Kläder: Mjukisar :) bästa som finns .
Film: Säger väl hmm . eeh . Knocked up för den va bra :)
Bil: Mazda 6 :)

Har du nånsin...
Gråtit över en pojke: Har väl alla ?
Gråtit över en flicka: Haha, inte vad jag kommer på nu, men har jag säkert, men säger som Mandy - inte på det sättet
Ljugit för någon: Javisst haha Mamma speciellt :)
Varit i slagsmål: Nej, inte min grej att slåss .
Blivit arresterad: Nej :) stolt !!
Gånger du varit kär: ....en gång säger vi ...
Hjärtan brustit på grund av dig: Inte vad jag vet i alla fall .
Tjejer/killar du kysst: Vem håller koll?
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Några gånger kanske .
Ärr du har på kroppen: 3-10 nånting har itne räknat .

Senaste...
Bok du läste: Det ska bli ett sant nöje att döda dig - Magdalena Graaf
Personen du fick mail av: Massa reklam och sånt .
Personen du fick brev av: Brev ?? hmm . Måste väl varit Madde .
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår, idag varje dag .
Saken du köpte: Oc säsong 3 :) så lycklig .

Kommentarer
Postat av: Mandy

Vad ska du göra ikväll:
Åka & rädda stackars Mandy som blir kidnappad :S
LINDAAAA!
Det här känns inge bra.

Postat av: Linda

haha, jag tycker faktiskt inte synd om dig, för jag tycker att det är lite roligt :)

2008-01-13 @ 21:17:35
URL: http://lindaeriksson.blogg.se

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback