Mår som man förtjänar :)

Usch, blev sent och för mycket att dricka igår - märker av det nu . Är inte bakfull så men huvudet håller på att sprängas .. Tycker synd om mig själv . Men ikväll blir det i alla fall lugnt som det är planerat i alla fall, Bingolotto och vatten - tänker jag köra :)

Kom hem vid 05.15 i morse och skulle smyga som fan, men fick för mig mitt i allt att jag skulle hälsa på syrran, fast jag ångrade mig som tur var eftersom att hon inte ville umgås med mig (sa hon idag), fast så full var jag då inte när jag kom hem. Jag var bara väldigt pigg - helt plötsligt. Så bestämde mig i alla fall för att kolla på några avsnitt på OC men somnade efter ungefär 2 minuter - så var nog trött ändå :) haha

Nu ska jag bara försöka få tag på alla sen ska jag kolla på dom avsnitten jag inte kollade på igår på OC. Sen är det dax att vinna pengar igen :) haha

E.M.D - All for love .. Dagens mest nötta :)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback