Melodifestivalen

Nu längtar jag till melodifestivalen börjar, vet inte varför - jag brukar inte ens titta på det. Men ska försöka göra det i år. Bara det att det är så många delfinaler och grejer så att hur jag än gör så missar jag minst en - brukar vara så :/

Kollade i alla fall upp vilka som skulle vara med i årets delfinal igår.

I Göteborg är det:

E-Type & The Poodles
Christer Sjögren
Face-84
Velvet
Michael Michailoff
Brandur
Suzzie Tapper

I Västerås är det:

The Nicole
Andra generationen
Rongedal
Sanna Nielsen
Lasse Lindh
Alexander Schöld
Ola Svensson

I Linköping är det:

Frida feat. Headline
Patrik Isaksson
Caracola
BWO
Ainbusk
Mickey Huskic
Therese Andersson

I Karlskrona är det:

Sibel
Daniel Mitsogiannis
Fronda
Calaisa
Nordman
Linda Begntzing
Charlotte Perrelli

Det är typ 10 artister/grupper jag ALDRIG har hört talas om !!

Men nu ska jag till Uppsala med Ronja !!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback